Sello Send

Sello släpper direktintegration till flertalet logistikföretag: “fullt ansvar”

Mikaela Berglund

2023-09-04

By Mikaela Berglund

Sello släpper direktintegration till flertalet logistikföretag: “fullt ansvar”

Sello, den ledande marknadsplats-integratören i Skandinavien strävar ständigt efter att förenkla orderadministrationen och tar idag ett spännande steg framåt. Sello introducerar sömlösa integrationer med en rad kända logistikpartners:

• PostNord
  • DB Schenker
  • UPS
  • Asendia
  • Helthjem
  • Earlybird

Denna banbrytande utveckling ger ehandlare möjlighet att enkelt generera fraktsedlar direkt i Sello, vilket eliminerar alla mellanhänder. Bekvämligheten slutar naturligtvis inte där – spårningsnummer fylls sömlöst i Sello och överförs sömlöst till associerade marknadsplatser.

“Med en direkt integration till flera välkända logistik företag kan vi nu ta fullt ansvar och öka vår flexibilitet genom att inte vara beroende av en tredjepart.” ~ Christoffer Andersson, CEO Sello.

Sello stannar inte där utan idag presenterar de Sello Send.

Sello Send är ett dynamiskt verktyg konstruerat för att revolutionera fraktsedelautomatisering. Med Sello Send blir det enkelt att skapa exakta fraktstrategier. Ehandlare får nu flexibiliteten att upprätta regler som dikterar föredragna fraktbolag och tjänster, baserat på en rad variabler som marknadsplats, land, vikt och pris. Tänk dig detta: en regel som konsekvent väljer PostNord-fraktsedlar för Fyndiq-order under 20 €, eller UPS Standard för leveranser till Norge som överstiger 80 €.

För mer information, kontakta Sello: support@sello.io

Om Sello

Sello har över 2000 användare och är en komplett plattform framtagen för att hantera marknadsplatsförsäljning. Företagets främsta styrka är flexibilitet, Sello skräddarsyr en lösning som passar just dig och ditt företag samt hjälper dig med din onboarding på marknadsplatser tills du är live. Med Sellos plattform får du tillgång till över 60 marknadsplatser, komplett översikt av dina produkter/orders, kampanjverktyg, analysverktyg, och så mycket mer - allt från samma plattform.

Fler inlägg

Vår passion är att hjälpa företag att börja sälja på marknadsplatser och öka sin försäljning.